27.10.16

Конспект інтегрованого заняття з загальнопізнавальної теми « Птахи» ( 1клас)

Конспект інтегрованого заняття з загальнопізнавальної теми « Птахи» ( 1клас)


Навчальні предмети
Українська мова. Навчання грамоти. Математика

Тема . Виконання творчих письмових вправ. Письмо в зошиті без друкованої основи. Списуваня з друкованого шрифту. Робота з дитячою книгою.Розв’язування прикладів, задач на додавання і віднімання
Ключові компетентності ( загальнопізнавальні цілі)
-         вчити дітей виконувати творчі завдання,
-         вдосконалювати  каліграфічне письмо у зошиті без друкованої основи,
-         розвивати навички звязного та свідомого читання;
-         списувати з друкованого шрифту,
-         вдосконалювати навички  звукового  аналізу слів,  
-         розвивати зв’язне мовлення, мислення,
-         виховувати бережливе ставлення до птахів.
-         Розвивати обчислювальні навики, вміння працювати над задачею, вчити мислити логічно.
Предметні компетентності

Початковий рівень:
-         називає звуки у словах;
-         записує  букви;
-         називає табличні випадки додавання і віднімання;
Середній рівень:
     - записує слова;
-         викладає фішками модель слова;
-         обчислює вирази.
Достатній:
- списує з друкованого тексту;
- відповідає на запитання за змістом прочитаного;
- розвязує задачі .
Високий:
-         виконує звуковий аналіз слів;
-         складає речення з поданими словами;
-         читає анаграми;
-         читає деформований текст;
-         аналізує задачу, перевіряє правильність розвязання задачі





План заняття

1. Організаційний момент.

В школі справу хоч яку
Починаєм по дзвінку.
Тож хвилини не втрачаєм,
Все нове запам
ятаєм.

2. Оголошення теми і мети уроку.
 - Сьогодні до нас на урок завітають гості. Хто вони, зараз ви відгадаєте.

Без сокири і лопати поробили собі хати. ( Птахи).
-Запишіть каліграфічно букви, які є у цьому слові.

П   т    а   х  и     птахи

Вони повернулися до нас із теплих країв. Хто ці птахи відгадайте.

Першим я приніс весну,
Розбудив усе від сну.
Заспіваю під вікном,
Люди звуть мене... ( шпаком)

Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мошок поїдає,
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує.
                                       ( Ластівка)

-         Тьох – тьох- тьох,
Тіву – тів...-
Лине радісно з гаїв.
То співаночка чия?
Голосного ... ( соловя)

Хто гнізда свого не має,
Яйця іншим підкладає.
Та у лісі в холодку
Все кує: « ку –ку!» « ку –ку!»
                                                ( Зозуля)

- Запишіть каліграфічно назви цих птахів у зошити. Поділіть слова на склади.


3. Звуковий аналіз слів.
- Викладіть  за допомогою фішок схеми цих слів

4. Складання речень про птахів.

5. Робота з деформованим текстом
 -Птахи із собою принесли лист, але поки вони летіли слова у речення перемішалися, допоможіть відновити текст.

У,  край, прийшла, наш, чудова, весна.
яскраве, Тепло, гріє, сонечко.
теплесенький, Дихає, вітерець.
зявилися , На, зелені, листочки, деревах.
струмочок,  Дзвінко, веселий, дзюрчить.
з, країв, гомінливі, Повернулися,  теплих,пташки.

-Запишіть у зошит перше і останнє речення.

6. Гра « Впіймай птаха»
 Соловей, синичка, , зайчик, дятел, ворона, курка, кінь, собака, ластівка, лисиця, щиглик, щука, сова.

7. Прочитайте прислівя. Поясніть, як ви його розумієте. Запишіть прислівя каліграфічно.
 еД   тобага  шокпта, атм мане макошок.

8. Цікавинки від Сови – Мудрої голови. ( речення записати на листочка. Діти виходять до дошки і зачитують речення)
Сім’я синиць здатна очистити від шкідників 40 яблунь.
Ластівка зїдає за рік близько двох тисяч комах, тобто заповнений кузов вантажної машини.
Одна сова за літо знищує тисячу польових мишей, зберігаючи 1000кг хліба. тобто 20 мішків.
Зозуля поїдає волохату гусінь, яку не їдять інші птахи.

9. Робота з дитячою книгою « Добре зернятко – гарні сходи».Читання і обговорення оповідання Б. Грінченка « Діти і гніздечко»
Діти і гніздечко
         Діти знайшли в саду гніздечко. У ньому сиділи молоді пташки. Пташки ще не вміли літати. Діти забрали пташок, принесли додому і показали таткові.
         Татко спитав:
-         Чи добре було б вашій мамі, коли б хто украв вас із хати?
    Діти відказали:
-         Ні, мама плакала б.
Татко знову спитав:
-         А вам чи добре було б тоді?
Діти сказали:
-         Ні, і ми плакали б і хотіли додому.
Тоді татко сказав:
-         Таке саме горе буде матері - пташці й цим діткам.
Діти пожаліли пташок, віднесли в сад і посадили у гніздо.
а) читання тексту вчителем;
б) бесіда за змістом прослуханого тексту;
- Що діти знайшли в саду?
- Хто сидів у гніздечку?
- Що сказав тато дітям?
- Чи зрозуміли діти свою помилку?
в) читання напівголосно дітьми;
г) читання в особах.
10. Робота у зошитах з математики ( кожна дитина отримує карточку із завданням)
Завдання
1. Обчислити приклади, за допомогою ключа відгадати зашифроване слово
8 – 5 + 3 =                                     10 – 3 – 1  =
10 – 4 – 4 =                                   7 –  6 –  1  =
8 – 6 + 5 =                                     4 +  4 –  3 =
9 – 6 – 3 =                                     9 – 6 – 2 =
7 – 4 – 2 =                                     10 – 6 + 4 =
4 + 4 + 2 =                                     9 – 5 + 3 =
7 – 5 + 1 =                                     7 – 4 + 5 =
5 – 4 + 3 =                                     1 + 8 + 0 =
                                                       1 + 9 – 2 =
                                                       7 + 3 + 1 =
Ключ:
о           к           ь           л            е            в             а            ж            у            р         й       н
8          11          4           3           10          1              0            6            2           7          5       9
2. Розв’язати задачу.
Біля годівниці було 8 синичок  і 2 горобчики. На скільки більше синичок було біля годівниці, ніж горобчиків?
3.Розв’язати задачу.
   У Галинки було 10 курчаток, це на 4 більше, ніж у Олі. Скільки курчаток у Олі?
4.Розвязати задачу.
  Учні другого класу виготовили для пташок 4 годівниці, а третьокласники – на 6 годівниць більше. Скільки годівниць виготовили учні третього класу?

11. Підсумок заняття.


Немає коментарів:

Дописати коментар